Wymagania kwalifikacyjne na stanowisku pracy:
konieczne – formalne:
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
• brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
konieczne – merytoryczne:
wykształcenie: wyższe (w systemie magisterskim, inżynierskim lub licencjackim) z zakresu: gospodarki przestrzennej, architektury lub architektury krajobrazu, geodezji, inżynierii środowiska lub pokrewne;
wiedza specjalistyczna – wymagana w stopniu podstawowym:
ustawy: o samorządzie gminnym; Kodeks postępowania administracyjnego; o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; o gospodarce nieruchomościami;
Cechy osobowości: komunikatywność,skrupulatność, systematyczność, dyskrecja, lojalność, odporność na stres, odpowiedzialność, podzielność uwagi, dokładność, obowiązkowość, gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności
Umiejętność: obsługa komputera, szybkiego i logicznego myślenia, pracy w zespole, korzystania z przepisów prawa, podzielność uwagi, szybkiego przenoszenia uwagi ze sprawy na sprawę, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy z klientem zewnętrznym.
Obsługa – komputery, programy komputerowe, maszyny, narzędzia:
konieczna: znajomość programu komputerowego Libre Office oraz co najmniej 1 programu graficznego, geoinformacyjnego np. QGIS lub innego do obsługi danych przestrzennych, obsługa kserokopiarki, skanera;
pożądane: programy graficzne Archicad, CorelDraw, AutoCad, itp.
Zakres obowiązków i odpowiedzialności:
1) przyjmowanie wniosków w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy oraz inwestycji celu publicznego, rejestracja wniosków, analiza kompletności i prawidłowości wniosków,
2) przygotowywanie postępowań administracyjnych, ustalanie stron postępowania,
3) przygotowywanie techniczne projektów ww decyzji do uzgodnień i korespondencji związanej z wydaniem,
4) archiwizacja dokumentów,
5) obsługa techniczna i prawna procedur związanych ze zleceniem, uzgadnianiem i uchwalaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
6) udzielanie informacji na bazie planów zagospodarowania przestrzennego miasta, przygotowywanie wyrysów i wypisów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań,
7) prowadzenie rejestru obowiązujących planów oraz wniosków zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
8) wykonywanie innych poleceń służbowych wynikających z zakresu pracy Referatu, zleconych przez przełożonego.
Warunki pracy
• Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa,
- bezpośredni kontakt z klientem „zewnętrznym” oraz „ wewnętrznym” wymagający „mówienia w pracy”,
- stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze (dojście do pomieszczenia biurowego schodami).
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy
Wejście do budynku od Placu Wolności 1 w Bielawie. Dostęp do budynku możliwy jest schodami oraz podjazdem. Wewnątrz budynku brak jest windy jak również łazienki dostosowanej do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
• Warunki dotyczące zatrudnienia
wymiar czasu pracy – pełny wymiar czasu pracy; I umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bielawie w lutym 2025 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Dokumenty rekrutacyjne (opatrzone klauzulą: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. A RODO, w związku z art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Burmistrz Miasta Bielawa z siedzibą przy Placu Wolności 1 w Bielawie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko młodszy referent w Referacie Gospodarki Przestrzennej. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO”), oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z załączonym dokumentem), kopie dokumentów potwierdzających wymagania konkursu, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o nie karalności, zobowiązanie do przedłożenia z Krajowego Rejestru Karnego zaświadczenia o niekaralności - w chwili przyjęcia do pracy.
Przyjmowanie dokumentów.
Zainteresowani powinni złożyć wymagane dokumenty w kopercie z napisem „KONKURS – młodszy referent w Referacie Gospodarki Przestrzennej” pok. Nr 1 Urzędu Miejskiego w Bielawie Plac Wolności 1, w terminie od dnia 13.03.2025r.r. do dnia 24.03.2025r. do godz. 15.00.
W przypadku przesyłki przesłanej pocztą, za datę złożenia przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do Biura Podawczego Urzędu Miejskiego w Bielawie.
Dokumenty aplikacyjne przesłane drogą elektroniczną nie będą przyjmowane, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym.
Konkurs może zostać unieważniony bez podania przyczyny.
Burmistrz
(-) dr Andrzej Hordyj
Urząd Miejski w Bielawie ogłasza konkurs na stanowisko młodszego referenta w Referacie Gospodarki Przestrzennej - plik odt 54 KB
Urząd Miejski w Bielawie ogłasza konkurs na stanowisko młodszego referenta w Referacie Gospodarki Przestrzennej
- Podrobnosti
- Kategorie: Aktualności