Jednym z prezentujących się ośrodków turystycznych był Camping "Sudety" w Bielawie. Stoisko cieszyło się bardzo dużą popularnością. Co ciekawe odwiedzający bardzo często dopytywali czy Bielawa to to słynne na cały kraj, promowane nieodpłatnie w wielu ogólnopolskich mediach, "polskie Como". Widać zatem, że hasło reklamowe wymyślone w 2023 r. przez dziennikarzy z National Geographic, które w Bielawie jest często krytykowane, wyśmiewane i wyszydzane, bardzo mocno zapadło w pamięć turystów.
Na bielawskim stoisku prezentowano nowe materiały reklamowe, które mają zachęcić do przyjazdu nad Jezioro Bielawskie na dłużej niż tylko 1 dzień. Były to m.in.:
- zaktualizowana mapa Campingu "Sudety", odzwierciedlająca układ parceli namiotowo-kamperowych po ich kompleksowej przebudowie
- nowa ulotka prezentująca atrakcje turystyczne Bielawy i okolic w odległości do 60 km (tj. ok. 1 godziny jazdy samochodem.
Wkrótce rozpocznie się także kampania reklamowa w ogólnopolskiej sieci w telewizji lokalnych oraz w globalnym internecie. Warto wspomnieć, że w 2024 r. na Campingu "Sudety" nocowało 7.639 osób (w 2023 r. - 6.321 osób) tj. o 20,9 % więcej niż w roku poprzednim. Spędziły one łącznie 20.498 osobodni (w 2023 r. - 18.618 osobodni) tj. o 10,1 % więcej niż w minionych 12 miesiącach.
Rozpoczęcie tegorocznego sezonu turystycznego na bielawskim ośrodku zaplanowano na 30.V. - 1.VI.2025 r. W tym czasie odbędzie się tam kolejny zlot miłośników samochodów amerykańskich pn. AMCAR.
