Informacje o pandemii
Od 12 listopada do 11 grudnia br., mieszkańcy Bielawy mogli składać swoje propozycje do Bielawskiego Budżetu Obywatelskiego. We wtorek 15 grudnia odbyło się spotkanie, podczas którego członkowie zespołu ds. budżetu obywatelskiego, weryfikowali złożone dokumenty pod względem formalnym. Dwa z nich, na wniosek komisji, autorzy zadeklarowali uzupełnić.

Propozycje dopuszczone do głosowania oraz te odrzucone, wraz z wyjaśnieniami, podamy do publicznej wiadomości do 8 stycznia 2021 r.

 Poniżej przypominamy harmonogram realizacji Budżetu Obywatelskiego Gminy Bielawa na 2021 rok:

• Od 12 listopada 2020 r. do 11 grudnia 2020 r. - składanie przez mieszkańców propozycji projektów,
• Od 14 grudnia do 23 grudnia 2020 r. - Spotkanie z liderami projektów, weryfikacja złożonych projektów przez Zespół ds. Bielawskiego Budżetu Obywatelskiego,
• Do 8 stycznia 2021r. - Podanie do publicznej wiadomości projektów dopuszczonych do głosowania i projektów odrzuconych,
• Od 9 stycznia do 9 lutego 2021 r. - Głosowanie mieszkańców nad propozycjami projektów,
• Do 15 lutego 2021 r. - Ogłoszenie wyników głosowania.
• Od 17 lutego do 15 grudnia 2021 r. - Realizacja zadania zgodnie z wynikiem głosowania.


nazdjeciupanoramamiastagoryiblokinazdjeciupanoramamiastagoryibloki

Zapoznaj się z informacją dotyczącą przetwarzania TWOICH danych osobowych tutaj